Sicilia...bedankt! - Reisverslagen van Anneke en Jaap Platje - WaarBenJij.nu Sicilia...bedankt! - Reisverslagen van Anneke en Jaap Platje - WaarBenJij.nu

Sicilia...bedankt!

We hebben de tijd, want wij - dat wil zeggen: de mannelijke helft van het paar - heeft de zogenoemde pensioengerechtigde leeftijd bereikt..., dus reizen we rustig aan naar dat prachtige eiland Sicilia. Op de heenweg doen we onze Italiaanse vrienden aan. Enfin... lees maar, als het je interessant lijkt!

02 Mei 2011

Slotfase

27 April 2011

Werkelijk waar...

Alweer een reisje langs de Rijn.

Saunieren.

27 April 2011

Sinzig en de Rijn.
Anneke en Jaap

Wij, dat wil zeggen Anneke en Jaap,reizen al zo'n tien jaar met de camper: heel veel weekends (maart tot en met oktober) en natuurlijk tijdens de vakanties. Vanaf maart 2011 zijn we nog veel meer onderweg, want dan is het Schluss met het werken. Je kunt ons volgen via deze reissite, bijvoorbeeld door je aan te melden via de reactiemogelijkheid of door te mailen naar jici03jw@kpnmail.nl